Актуальні питання про електронні лікарняні: роз’яснення Пенсійного фонду України
Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.09.21 № 2086 затверджено зміни до деяких нормативно-правових актів, які стосуються запровадження електронних лікарняних листків.
Відповідні зміни внесено, зокрема, до:
- Порядку ведення Реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров’я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28 лютого 2020 року № 587;
- Порядку формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01 червня 2021 року № 1066;
- Інструкції по роботі з медичними висновками про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я та листками непрацездатності на період дії перехідної моделі, затвердженої цим же наказом;
- Порядку видачі (формування) листків непрацездатності в Електронному реєстрі листків непрацездатності, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 червня 2021 року № 1234.
У зв’язку з численними питаннями, які виникають під час практичного застосування нормативно-правової бази для оформлення е-лікарняного, Пенсійний фонд України розмістив на власному сайті відповідні роз’яснення, зокрема, з питань щодо:
- щодо перевірки створення листка непрацездатності;
- з’ясування причин, чому не створено листок непрацездатності;
- можливості виправлення помилок допущених під час його оформлення;
- авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
- перевірки інформації в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України тощо.